INSCRIEREA DE REVIEW-URI, COMENTARII, INTREBARI SI RASPUNSURI
Inscrierea de Review-uri, Comentarii, Intrebari si Raspunsuri se poate face, de catre Clienti, in sectiunea "Review-uri". Informatiile inscrise pot fi atat pozitive, cat si negative, si se vor referi la caracteristicile si modul de folosire al unui produs sau serviciu.
In momentul inregistrarii unui anumit Review/Comentariu/Intrebare/Raspuns pe Site, Clientii acorda Vanzatorului o licenta neexclusiva, perpetuua, irevocabila, nelimitata teritorial si dau dreptul Vanzatorului de a utiliza, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, distribui si de a afisa acest continut.
Fiecare Client, in momentul inscrierii de Review/Comentariu/Intrebare/Raspuns in sectiunile mentionate, se angajeaza sa respecte urmatoarele reguli:
Pe langa o evaluarea realista critica, in momentul inscrierii unui Review, Clientul va adauga si un Rating relevant pentru produsul sau serviciul aferent.
Review-urile, impreuna cu Rating-urile corespunzatoare lor, vor influenta Rating-ul general al produsului sau serviciului, numar care apare intre paranteze langa titlul acestora. Astfel, un Review insotit de un Rating mare duce la o crestere a Rating-ului general, iar un Review insotit de un Rating mic duce la o scadere a Rating-ului general.
Cand un Review/Comentariu/Intrebare sau Raspuns este semnalat de catre un Utilizator/Client/Cumparator ca avand un continut inadecvat, dintr-o perspectiva strict subiectiva, acest continut este examinat cu atentie de catre Vanzator pentru a determina daca incalca Termeni si Conditii Site. Textele introduse sunt eliminate din Site numai dupa examinarea acestora de catre Vanzator.
In cazul in care Vanzatorul constata incalcarea Termenelor si Conditiilor in mod repetat, acesta isi rezerva dreptul de a suspenda posibilitatea Clientului de a inscrie Review-uri/Comentarii/Intrebari sau Raspunsuri in sectiunea "Review-uri".
Pentru sesizari sau reclamatii legate de Bunul si/sau Serviciul achizitionat, Cumparatorii au la dispozitie formularul de sesizari din sectiunea Contact a Site-ului.
Termenul maxim de solutionare a reclamatiilor sau sesizarilor este de 30 de zile calendaristice de la primirea acestora.